Loading...

اخبار

گوگل استادیا در معرض انقراض؟!

نوشته شده در : 2022/08/04 - 14:17
سرویس استریم بازی ابری گوگل به نام گوگل استادیا، در سال 2019 وارد بازار فناوری شده اما متاسفانه نتوانسته آنچنان که باید و شاید رضایت کاربران را جلب کند.
گوگل استادیا در مقایسه با سرویس‌های ابری مشابه مانند ایکس باکس، محبوبیت چندانی بین کاربران کسب نکرده و براساس برخی شایعات، احتمالا گوگل بخواهد به طور کلی آن را منسوخ کند. البته گوگل تمامی این شایعات را رد کرده و مدعی است که می‌خواهد همچنان گوگل استادیا را پابرجا نگه‌دارد. 
یک کاربر توئیتر با نام کاربری killed by Google که معمولا در زمینه سرویس‌های گوگل اطلاع‌رسانی می‌کند، اولین بار شایعه تعطیل شدن گوگل استادیا را مطرح کرد. براساس گفته‌های این حساب کاربری، گوگل تصمیم‌های لازم در زمینه تعطیل کردن استادیا را اتخاذ کرده و احتمالا تا پایان تابستان امسال، این کار را عملی خواهد کرد.  در صورتی که چنین تصمیمی توسط گوگل اتخاذ شده‌باشد، این کاربر در بازه زمانی یک تا دو ماه قبل از منسوخ کردن گوگل استادیا، درباره این موضوع  صورت عمومی اطلاع‌رسانی خواهد کرد و مبلغ باقی‌مانده اشتراک کاربران را به آنها بازخواهد گرداند. 
گوگل استادیا
این موضوع فعلا در حد شایعه است و از سمت شرکت گوگل، تایید نشده‌است. از یک سو، با بررسی سوابق فعالیت و خدمات گوگل، به این نتیجه می‌رسیم که گوگل سرمایه‌گذاری‌اش روی سرویس‌های ناموفق را ادامه نمی‌دهد. از سوی دیگر، اخیرا یک به روز رسانی برای گوگل استادیا منتشر شده و گواهی بر این ادعاست که گوگل حالا حالاها قصد تعطیل کردن آن را ندارد. 
بعد از انتشار خبر تعطیلی گوگل استادیا توسط کاربر توئیتری Killed by Google، بسیاری از کاربران نسبت به این خبر، اظهار نگرانی و ناراحتی کردند. اما گوگل از طریق حساب توئیتری خود، این خبر را تکذیب کرده و حتی اعلام کرد که می‌خواهد بازی‌های جدیدی را هم به گوگل استادیا اضافه نماید. 
گوگل استادیا

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!